Assistents: Na Lidon, en Josep, en Bernat i en Sergi.
Queda pendent per ja després de festes la interpretació i recull de categories dels fulls d'avaluació dels estudiants sobre nosaltres.
En Josep xarra dels problemes que té per a posar en pràctica el puzzle d'Aronson. Com que cadascú té un instrument alguns els ha de traure fora. Els comente que al final del curs hauran de fer mostrar en un diagrama com han aplicat el puzzle.
Continuem xarrant de la pel·lícula: "Zeitgeist. The adendum". Parlem de l'economia tal com es mostra i del frau que això suposa. Xarrem d'hipoteques, subastes i de com treballen i es lucren els bancs. Lidón posa l'exemple de les banques ètiques, les quals fan projectes mediambientals i socials.
"Zeitgeist" no és més que un projecte revolucionari amb reminiscències d'en Nietzche i fins i tot nihilistes. Reconforta en certa manera trobar a hores d'ara una crida al nihilitat.
Els he passat un article d'en Bauman (un pensador i sociòleg): "Els reptes de l'educació en la modernitat líquida". Empra el terma modernitat líquida per a referir-se al que d'altres pensadors anomenen postmodernitat. L'adjectiu líquid indica que res ja no és sólid en els temps que corren. Tot és difús, complicat i mal d'entendre.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada