Assitents: Na Lidón, n'Eleine, en Bernat i Na Cristina
Comencem comentant la darrera sessió que vam tenir amb els estudiants com a protagonistes. Diguem que costa que facin coses per ells mateixos. Aquesta manca d'iniciativa és perquè depenen de nosaltres.
N'Eleine per altra banda comenta que està fent un enfocament cooperatiu en alemnany a través de diàlegs i així, almenys, a ella li sembla que a la sessió hi ha més llibertat. Bernat també fa esment que a Infantil i Primària treballen per mig d'aquestes metodologies cooperatives amb la seua filla que té tres anys.
Com que estem arribant a final de trimestre he cregut adient que els estudiants ens avaluassin així és que els he passat el meu full d'avalaució del professor a fi que el personalitzen i facen les esmenes oportunes per així crear-ne un per a nosaltres i passar-los-el als estudiants posteriorment. (Així i tot, tampoc cal que hagem de passar tots el mateix full, és a dir, amb els mateixos ítems. N'Eleine ja ha dit que ella llevaria l'item de poder tenir la possibilitat de triar els temes a treballar ja que ella això no ho ha fet durant el trimestre)
El full té alguns ítems d'on es poden extraure conclusions sobre el currículum ocult, com per exemple l'empatia del professor, el fet de poder triar, etc.
El full conforme està ara resulta massa conductista i quantitatiu. (Està fet perquè ells puguin posar-nos nota i axí tenir nosaltres una nota del trimestre igual que la tenen ells). Els he dit que a fi de poder extraure conclusions més aclaridores seria convenient que fos un qüestionari obert, en què ells pogueren escriure i no un tancat com el que els donat.
Estaria bé tenir una bona mostra de cada grup i despés a través d'una anàlisi de continguts traure categories i així esbrinar allà on podem millorar.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada